A klasszikus 3in1 társasjátékok gyerekeknek és felnőtteknek .
A Sakk-Dáma- Backgammon társasjáték teljes egészében műanyagból készült, 2 táblával rendelkezik 3 játékhoz.
Az oldalfiókok rejtett nyilásokkal rendelkeznek, így a játék után biztonságosan elrejthetik őket.
A 3 az 1-ben társasjáték – sakk, dáma és backgammon egy adag mókát és kihívást hoz az egész család számára. Ez a kompakt és hordozható játék tökéletes az otthoni szabadidő eltöltéséhez, kirándulásokhoz vagy nyaraláshoz. Nem számít, hol vagy, ez a társasjáték magas szinten tartja a szórakozást. A játéktábla tökéletes mérete 27,5 x 22 x 6,5 cm, elég nagy ahhoz, hogy élvezze a játékot, és elég kicsi ahhoz, hogy könnyen szállítható legyen. Ez a társasjáték minden korosztály számára alkalmas, 6 éves kortól ajánlott.
Fontos azonban megjegyezni a mellékelt figyelmeztetést: ez a játék lenyelhető apró alkatrészeket tartalmaz, és 3 éven aluliak számára nem ajánlott. Ha utazik, vagy szeretne minőségi időt tölteni szeretteivel, a 3 az 1-ben társasjáték – sakk, dáma és backgammon a megfelelő választás. Hozd magaddal nyaralni, vagy egyszerűen csak élvezd otthon, ez a sokoldalú játék több órányi szórakozást és élvezetes versenyt kínál számodra. Vásárolja meg most, és tapasztalja meg a klasszikus társasjátékok élvezetét innovatív és praktikus formában!
Sakk:
– társasjáték, az egyik legrégebbi stratégiai játék.
A sakkjátékot két játékos játszik egy sakktáblán elnevezett táblán, amely 64 azonos méretű négyzet alakú dobozból áll, váltakozva világos és sötét.
Az ellenfeleknek különböző színű gyalogok vannak. Mindegyik tizenhat figurából áll.
– Király
– Királynő
– bástyák – 2 db
– lovak 2- db
– futók- 2 db
– nyolc Gyalogos
Backgammon:
A játékot egy speciális, 24 háromszöget tartalmazó táblán játszák, és az alábbi helyzetből indulnak:
A fehér játékos kezd, aki a tábla jobb felső sarkából indul, a bábui jobbról balra haladnak a tábla tetején, aztán a bal oldalra érve átlápnek az alsó oldalra, ahol balról jobbra mennek tovább. A fehérrel játszó játékos a jobb alsó sarokból indul, és épp ellentétes irányba halad, mint a fehér.
A játékosok felváltva dobnak két kockával, (a dobást itt a program automatikusan elvégzi) a dobott pontoknak megfelelõen léphet a soron következõ játékos. A dobott értéket le lehet lépni egy vagy két külön kõvel is. Ha valaki párost dob, akkor ezt nem kétszer lépheti meg, hanem négyszer. Ilyenkor akár 4 különbözõ kõvel is leléphetõ a dobás. Fontos szabály, hogy ha több számot egy kõvel lép a játékos, akkor azt csak úgy teheti meg, hogy a két lépés külön-külön is szabályos legyen. (Azaz a közbülsõ lépéseknél ne legyen fala az ellenfélnek.)
Fal
Ha egy mezőn legalább 2 korong áll egy játékosnak, akkor azok falat képeznek. Erre a mezőre az ellenfél nem léphet, viszont átugorhatja.
Ütés
Ha egy játékos olyan mezõre lép, ahol az ellenfélnek pontosan egy köve van, akkor azt kiüti. A kiütött kõ a játéktér közepére kerül. A kiütött kõvel játszó játékosnak elõször mindig a kiütött köveket kell visszahoznia a játékba, amíg ez nem sikerül neki, más kővel nem léphet.
Kiszállás
Ha egy játékosnak már minden köve az utolsó 6 mező valamelyikén (Az ún. kiszálló-körzetben) van, akkor megkezdheti a kövek kiléptetését. Egy kõvel akkor lehet kilépni, ha a dobott szám megegyezik a k mezőjének a sorszámával. Ha a játékos nem tud kiszálláskor lelépni egy dobást, mert már minden köve kisebb sorszámú mezõn áll, mint amit dobott, akkor felhasználhatja a dobást arra, hogy a legnagyobb sorszámú mezőn lévő kövével kilépjen.
Passz
Ha a játékos nem tudja lelépni minden dobását, akkor passzol.
A játék vége
A játékot az a játékos nyeri, aki hamarabb kiszáll az összes kövével.
Dáma:
A játék menete
A lépés abból áll, hogy egyik korongunkat egy másik átlósan szomszédos mezőre helyezzük.
Ütés
A dámajátékban úgy lehet ütni, hogy átugorjuk az ellenfél figuráját. Az ütés szabályai:
- Csak előre lehet ütni, és csak akkor, ha az átugrandó figura mögötti mező üres.
- Ebbõl következõleg a tábla szélén álló figurát nem lehet leütni.
- Nem lehet leütni saját figuránkat, és leütés nélkül átugrani sem.
- A klasszikus dámajáték szabályai szerint az ütés kötelező. Ez azt jelenti, hogy ha a soron következő játékosnak ütési lehetősége van, mindenképpen ütnie kell; természetesen õ választ a lehetséges ütések közül, ha több figurájának is módja van ütni, illetve ugyanaz a figura több irányba üthet.
- Ha az ütés után ugyanaz a figura tovább tud ütni arról a helyről, ahova az ütéssel jutott, ugyanabban a lépésben folytathatja az ütést, vagyis ütéssorozatot csinálhat.
A Dáma
Az a figura, amely elérte a tábla szemközti sorát dámává lép elõ, melyet megkülönböztetünk a többi bábutól.
A dáma speciális tulajdonsága hogy visszafelé is léphet és üthet.
A játék vége Győzelem:
Az a játékos nyer aki ellenfelét összes bábujától megszabadította
Vereség
Az a játékos aki nem tud érvényes lépést véghez vinni, veszít.
Tábla mérete
– 27,5 x 22 x 6,5 cm
Az egyik leghatékonyabb módszer a gyermekek közötti személyes készségek fejlesztésére az, hogy különféle játékokat szeretteikkel. Tábla-, kártya- és más játékok fejlesztenek az intelligenciát, a képességet. A játékok nagyszerű módja annak, hogy szeretteikkel együtt szórakozzanak.
Az ilyen játékoknak köszönhetően a gyerekek több időt tölthetnek a szülőkkel.
A szép, színes csomagolásba csomagolt szett ajándékként nagyszerű.
csomagolás mérete
31 x 23,5 x 6 cm
Látogassanak el a honlap facebook oldalára is.
Értékelések
There are no reviews yet